Rabasovo Kamencové jezero aneb „Přemek“ v Říši divů

10. června 2008 v 9:22 | El Dorado
V poslední době je populární spekulovat o tzv. alternativní historii. Více či méně seriozní vědci, ale i části laické veřejnosti, se snaží zpětně posoudit, jak by to vypadalo, kdyby se byl v nějakém okamžiku běh dějin obrátil jiným směrem. V České republice je například velice rozšířené, diskutovat o bojových schopnostech prvorepublikové armády, která ale za Druhé světové války do boje proti Německé říši vůbec nemohla zasáhnout. Angličané zase rádi spekulují o tom, zda by byly vyhráli tuto válku bez Churchilla. Částečně tak dochází k opravdu hodně zajímavým experimentům. Některé jsou spíše zábavné a velice spekulativní, jiné jsou podloženy určitými důkazy a mají blízko k pravdě.

V Chomutově dostal do podnájmu Kamencové jezero pan Zdeněk Fojtík. Určitá část občanů města je s touto situací nespokojena. O Kamencové jezero se totiž také zajímal MVDr. Přemysl Rabas, bývalý ředitel chomutovského Zooparku. Ten chtěl propojit areály Zooparku a Kamencového jezera. Měl tak vzniknout jednotný komplex, který se měl podle jeho představ restrukturovat. K tomu ale, jak již bylo jednou řečeno, nedošlo.

Co to ale má společného s výše zmíněnou alternativní historií? Je to ta skutečnost, že přívrženci MVDr. Rabase se pokouší spekulovat o tom, jak by vývoj Kamencového jezera a Zooparku proběhl, kdyby se uskutečnily plány MVDr. Rabase (nebo také "Přemka", jak ho láskyplně nazývají). To by nebylo samo o sobě nic špatného. To celé se ale děje se záměrem, zároveň zdiskreditovat způsob provozování jezera Zdeňkem Fojtíkem.

Zdeněk Fojtík je podle Rabasových přívrženců jako podnikatel údajně neschopný zachovat přírodní ráz Kamencového jezera. Mimo jiné se mu vytýká, že nechal ve středu jezera umístit nafukovací (a tedy odstranitelné) skluzavky. Dále je Rabasovcům trnem v oku dřevěná skulptura vodní příšery, která byla vztyčena na malém ostrůvku z přírodních oblázků.

Tyto atrakce byly přijaty veřejností pozitivně a jsou hojně navštěvovány. O tom se může přesvědčit každý na místě. Rabasovi přívrženci to ale vidí úplně jinak. Jim se tyto atrakce nelíbí a tvrdí, že kdyby Kamencové jezero provozoval MVDr. Rabas jako součást Zooparku, že by zůstalo víceméně bez jakýchkoli změn. Údajně by byl MVDr. Rabas zabránil veškeré komercializaci této nemovitosti a spravoval ji téměř jako nějakou chráněnou oblast. Jejich údajným cílem je zachovat tuto přírodní raritu dalším generacím. Ostatně tak to vidí dle vlastních výroků i MVDr. Rabas sám. Napadá v čele svých lidí rozhodnutí chomutovské rady pronajmout jezero Zdeňku Fojtíkovi a vede tvrdou kampaň v médiích proti každému, kdo se odvážil mu nějakým způsobem odporovat.

Vypadá to všechno tak šlechetně. Muž, který si vybudoval jako ředitel Zooparku pověst experta, velkého zastánce zvířat a ochránce přírody bojuje sám proti městu. Za ním stojí velice hlučná skupina příznivců, kteří tvrdí, že jim jde o záchranu jedinečného divu přírody před komercializací a tím pádem úplným zničením.

"Přemek" a několik zasvěcených vědí, co dělají, většina jeho zastánců to bohužel neví. Jejich alternativní výklad historie má totiž jednu vadu. Patří k těm vysoce spekulativním, k těm neseriózním a bohužel není ani trochu zábavný. Spoléhají se totiž pouze na ústně dané sliby MVDr. Rabase. Sliby jsou ale, jak každý ví, chyby a v tomto případě i sprosté lži. "Přemek" měl totiž s Kamencovým jezerem úplně jiné plány, než o kterých vědí jeho přívrženci. Osnova jeho projektu vyplývá z dokumentu, který zveřejňuji pod tímto článkem (viz. odkaz). Podle něho se měl areál jezera využívat vskutku jako "ojedinělá průmyslová zóna". "Přemek" je už dlouho známý svou náklonností velikášským projektům, které samozřejmě neplatí z vlastní kapsy. Jeho projekt nese název "C.V.VITÁLIA". To, co zní jako název potravinových doplňků pro pacienty postižené demencí, by ve skutečnosti znamenalo konec stavu Kamencového jezera a Zooparku, jak ho zná několik generací chomutovských občanů. Rabasovi zastánci řeší, zda Zdeněk Fojtík nechá stát (pro Kamencové jezero charakteristické) dřevěné kabinky. Samozřejmě že je nechá stát, ale někteří přesto lživé tvrdí, že se budou bourat. Uchází jim přitom, že "Přemek" tam chtěl (a možná ještě chce) vystavět skanzen, artcentrum, kongresové centrum a jiné "vymoženosti". Tím, že by MVDr. Rabas dostal pod kontrolu Kamencové jezero, získal by i tehdy obvyklé roční dotace ve výši cca. 3 000 000,- Kč, kterými město Chomutov dotovalo provoz Kamencového jezera. To vše by MVDr. Rabas korunoval zřízením tzv. "obchodních zón". Vzniklo by tak něco, co by se dalo nazvat "Krušnohorským Disneylandem". Plocha, která je v přirozeném stavu, by se drasticky zmenšila. V samotném Rabasově papíru je celý projekt vtipně nazván "hypermarket volného času". To je výstižná definice, Rabas by totiž z Kamencového jezera udělal fabriku na oddech a ze Zooparku tržnici.

Z uvedených skutečností vyplývá, že jsou představy jeho přívrženců dokonce i nebezpečné. S vědomím lidí, kteří se cítí být v právu, hájí agresivně věc člověka, který by přírodní ráz Kamencového jezera během nejkratší doby bez jakýchkoli výčitek svědomí (je přece ekolog) úplně zlikvidoval. Naštěstí k tomu nedostal příležitost. To vše údajně dělají s cílem, právě přírodní ráz Kamencového jezera zachovat. Rabas je sice zkušeným demagogem, ale každý rozumný člověk pochopí, že jsou jeho představy hrozné a že nemají s ochranou přírody nic společného.

Zdeňka Fojtíka Rabasovci kvůli několika nafukovacím skluzavkám pomlouvají a uráží, kde to jen jde. Zatímco "idealista" Rabas chtěl na Kamencovém jezeře kšeftovat a zvyšovat vstupné ("variabilní cenová struktura"), podnikatel Fojtík ponechal vstupné na 20 Kč pro dospělé a všechny nové atrakce je možné používat zdarma. Že Zdeněk Fojtík jezero provozuje bez městských dotací, čímž šetří daňovým poplatníkům peníze, je také nezajímá. Také nevidí, že Kamencové jezero si i pod vedením Zdeňka Fojtíka uchovalo svou tvář. Malé změny jsou prováděny s citem a v drtivé většině případů k lepšímu.

Doufejme, že ti jen neinformovaní se touto kauzou poučí. Určitá skupina lidí je ale proti všem argumentům obrněná. Pravda jim není dost dobrá, mají totiž svou vlastní. To je totiž ta podstatná vlastnost všech iracionálních lidí, že měří dvojím metrem. Zdeněk Fojtík se neukazuje se zvířátky a některým lidem se nelíbí odvaha, s jakou se pustil do práce. Rabas hladí kožichy a hned je jeho projekt chomutovského Disneylandu pro hlupáky ekologickým dobrodiním a může lidem plundrovat peněženky. Ještě se uvidí, "hypermarket volného času" si ale Chomutováci ze Zooparku a z Kamencového jezera udělat nenechají.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Karel Karel | 10. června 2008 v 12:14 | Reagovat

Tak za prvý - nevyčetl jsem nikde kde je psáno že se zvyšuje vstupné které pan Fojtík ponechává - otázka je na jak dlouho. Druhá věc pan Fojtík využívá dotací města na Kamencové jezro dokonce si to vymínil ve smlouvě o dlouhodobém pronájmu. A aby toho nebylo málo tak první krok je zvýšení pronájmu stánkařů. To povede ke zdražení všeho co se tam bude prodávat - pití nanuky, jídlo - prostě vše. Takže ono se to vstupné pro rodinu pěkně prodraží a už slyším námitku že si nic nemusím kupovat. Já ne ale zkuste říct dítěti že mu nekoupíte zmrzlinu. Nevyčetl jsem v těch projektech nic co by jste naznačoval že by vedlo k degradaci projektu Přemka Rabase. Ale chybí jakékoliv ujištění o budoucnosti Kamencového jezera za strany pana Fojtíka. Zkuste se zamyslet nad tím co píšete, nejsme blbí, blbce z nás dělají jiní a pěkně dlouho. Pokud li vám to vyhovuje tak mě už bohužel ne.

2 El Dorado El Dorado | 10. června 2008 v 12:59 | Reagovat

Mimochodem autor návrhu Rabasova plánu je bratrancem Točína, velice to aktivního člověka. Že by někdo přišel o kšeft?

3 JirkaCV JirkaCV | Web | 10. června 2008 v 13:03 | Reagovat

Sláva!!! Konečně jste na to kápnul, člověče. Rabas chtěl s tím družstvem a neziskovkou ovládnout celej Kamenčák a určitě i zbytek Chomutova!. Chodili by se tam koupat jenom VIP co maj prokazatelně rádi ptactvo a nesnášej globální oteplování. Rabas by si za utržený love koupil soukromej tryskáč a lítal by si do afriky na lov žiraf. No, při úterku to není špatný.

4 Petr Petr | 10. června 2008 v 14:07 | Reagovat

Jste velcí blázni.Haníte neprávem Rabase. Rabas to dělá pro město a všude jinde je normální,že se dávají tito projekty dohromady: Plzeň-Dinopark a zoo,Praha-zoo a zámek,Liberec-zoo a botanická zahrada.Co by bylo špatné na Chomutově?Přilákalo by to více lidí a profit by mělo město.Takhle si mastí kapsy pouze část lidí.Je vidět,že obhajujete jen svou kapsu a zájmy. Nejde Vám vůbec o lidi,raději je budete hanit a návádět proti věcem,které každý vidí. UBOŽÁKU!!!!!!

5 JirkaCV JirkaCV | Web | 10. června 2008 v 14:37 | Reagovat

Když si to tak po sobě čtu, zapomněl jsem na ironickýho smajla.

6 Petr. K. Petr. K. | 10. června 2008 v 14:52 | Reagovat

Mars Promotion je společnost, která dělá jen tam kde tečou peníze proudem. Podívejte se na jen na chvilku na web.Jinak slečna Houfová pro ně nějakou dobu dělala, ví to velmi dobře. Jinak Houfové a Rabasovi přeji hezkou dovolenou v Africe. Kdo to asi sponzoruje?

7 El Dorado El Dorado | 10. června 2008 v 15:09 | Reagovat

[6] Petr. K.: I na to tady dojde. Ale ještě musím sehnat nějaké doklady.

[4] Petr: Udělal by z Kamenčáku trafiku. To ale najednou jeho zastánce nezajímá. Diskutují jen o hospodářské stránce věci, protože z projektu je jasné, že Rabas chtěl dělat horší věci, než jaké chtěli podsunout Fojtíkovi.

[1] Karel: To jsou přece samé spekulace, jestli Fojtík bude zvyšovat vstupné a podobně. Rabas ho v Zooparku už zvýšil. To samé by znamenal i jeho nový model výběru vstupného z jeho papíru. Nebuďte naivní, Rabas to chtěl ekonomicky rozjet ve velkém a to nikdo v Chomutově nechce. Ani jeho přívrženci ne, i když teď dělají, že se nic neděje. Rabas chtěl všechno zastavět boudama, co tam nemají co pohledávat. I ty zahrádky, které se teď tak zazlívají Fojtíkovi, chtěl bourat už Rabas. Ať ze sebe nedělá svatouška.

8 Jana Jana | 10. června 2008 v 16:01 | Reagovat

Hmmm, tak to teda koukám. Vím o spoustě věcí, které pan bývalý ředitel dělal především pro svůj prospěch, toto je pro mne novinka. Ale zamer jsem si precetla 2 x a pokud by kongresove centrum stalo na pozemku, ktery patri nadaci, nikoli mestu, mozna by mi to ani nevadilo ... Připadne by nemuselo byt od veci, aby kongresove centrum vzniklo prestavbou stavajiciho hotelu. Vice nez cely zamer mi vadi jeden z partneru. Pamatuji se, ze mel nekdy kolem roku 95-98 v pronajmu Eldorado :o) na Kamennem vrchu a nedopadlo to dobre ... Zamer byl super ale nepodarilo se a nejak se vyparili.

A vubec, proc se pan Rabas do vyberoveho rizeni se s timto zamerem neprihlasil?

9 Jana Jana | 10. června 2008 v 16:32 | Reagovat

Omlouvám se, diakritika někde je, někde není ... Jsme v Česku, polepším se.

10 jan jan | 10. června 2008 v 16:58 | Reagovat

(1) Karel Zvýšení pronájmu stánkařům!! Je jen otázka jestli ti stánkáři neměli protekční nájemné a teď mají tržní. Jinak jsem byl tuto sobotu na kamenčáku a schválně jsem se koukal po cenách u stánků a přišli mi přibližně stejné jako vloni a všude okolo. Tak si říkám proč vloni nebyly ceny zmrzliny malé, když stánkaři měli nízký nájem. Pan Fojtík je podnikatel a myslím že si je vědom toho že buď bude mít vysoké vstupné a nízkou návštěvnost a nebo naopak.Ale to je jeho věc, já pokud to bude pro mě přijatelné tak tam půjdu a pokud né tak půjdu jinam.

A na situaci v Chomutově mám ten názor že tu jde o boj mezi podnikateli kdo bude čerpat dotace.

11 Jana Jana | 10. června 2008 v 18:58 | Reagovat

Gratuluji ,máte hodně návštěvníků.

12 Silverado Silverado | 10. června 2008 v 19:48 | Reagovat

To Jana: Děkujeme za Vaše příspěvky.

13 Bazilišek Bazilišek | 10. června 2008 v 21:14 | Reagovat

Tak tohle je skutečná bomba. Ani se mi tomu nechce věřit. Pan Fojtík to dělí skutečně perfektně - a bez vysoké školy !

14 sexy_mozek JS sexy_mozek JS | 10. června 2008 v 23:14 | Reagovat

Slečna Houfová má problém s bankou a cestovkou- chudinka by jinak musela platit storno poplatky. To vážně na...ere A BTW nejen nejen ona,ale celá ta squadra "přemkovo vyližprdelků" a  tam je dneska problém...............a proto hulákaj

15 adolf von.erzgebirge adolf von.erzgebirge | 11. června 2008 v 7:10 | Reagovat

Nevěděl jsem, že Přemysl Rabas chrápe s Ivetou Houfovou. To, že jsou spolu nyní v Africe mi říkal známý. Vždycky jsem věděl, že Rabas je vychcanej krypl. Dobře, že je v prdeli, kretén jeden.

16 El Dorado El Dorado | 11. června 2008 v 8:37 | Reagovat

[11] Jana: Díky. Doufejme že jich bude více. V poslední době je v internetu málo článků, ve kterých se celá ta záležitost prezentuje trochu jinak.

[15] adolf von.erzgebirge a [14] sexy_mozek JS: Přemek má i u žen jako všude jinde více želízek v ohni. Pro jeho manželku je to jistě kruté. Hlavně že mu na to všechno stačí těch 16 500,- Kč, které udal jako svůj měsíční příjem.

[13] Bazilišek: Na provozování živnosti není nutné vysokoškolské vzdělání, ale praktické schopnosti.

[10] jan: Úplný souhlas. Fojtík si nemůže dovolit na jezeře nějaké špatné ceny. Tak navštěvovaný ten Kamenčák nikdy nebyl. Všechno zůstane při starém, akorát se teď bude jezero financovat bez městských dotací. Pokud si pan Fojtík obstará dotace někde jinde, tak mu v tom přeji hodně úspěchu, to nikoho z nás bolet nebude.

all: Podle mne jde ve městě skutečně o mocenský boj. Žádné nezištné tažení pro očistu města od nějakých nekalých praktik neexistuje. Rabas a jeho noshledi se akorát nedostali k lizu a to je hrozně štve. Místo aby šli slušně do příštích komunálních voleb, tak začali dělat ze svých politických protivníků pomalu zvířata (ti přitom jednají úplně normálně) a ze sebe svatoušky. Takové pokrytce já nemám rád a budeme proti tomu bojovat.

17 Dan Dan | 11. června 2008 v 9:33 | Reagovat

Je skutečně super, jak se v CV neustále diskutuje o Zooparku a "kamenčáku", přitom z pohledu života lidí jsou to jen okrajové věci. Ve městě je daleko více jiných důležitějších problémů, které se neřeší a které jsou "časovanou bombou". Lidé na radnici je buď řešit nechtějí nebo neumí. A jestliže ani nejsou schopni a ochotni komunikovat s lidma, tak je to v ...

18 adolf von.erzgebirge adolf von.erzgebirge | 12. června 2008 v 7:14 | Reagovat

Z toho zvířátkového doktora mi běhá mráz po zádech. Dnes už je mi jasné o co Rabasovi šlo. To , že ho radnice odvolala, je absolutně v pořádku. Rabas nebyl nic jiného, než škodná v revíru. Postupně by s kámošema z Prahy rozkradl PZOO i KJ a městu by zůstalo úplný hovno. Přemku, táhni do parlamentu a přestaň už tady otravovat, Zoopark funguje i bez tebe. Jediný co se ti povedlo je to, že jsi totálně rozesral celý Chomutov.

19 Kamil Kamil | 12. června 2008 v 8:19 | Reagovat

Jen malá poznámka k dnešní demonstraci:

To zase bude velká paráda. Sraz závistivců a lumpů na Husově náměstí. Jeden lepší než druhý. Třeba takový ex-celník Chramosta, který je snad nejzkorumpovanější celník v ČR. Na všechno co dnes vlastní(dům v Moravské ul., luxusní vozy atd.)si tento uředníček poctivě nakradl. Jako další je neúspěšný kandidát do senátu Antonín Drbohlav. Svalovec bez mozku, udavač a kriminálník. Zeptejte se Drbohlava za co strávil rok ve vězení. Takto bych mohl pokračovat celý den, ale nebudu, musel bych se u toho pozvracet. Nechápu, jak můžou tito lidé mluvit o morálce, korupci atd. Chramosto, Drbohlave to si děláte prdel,ne?

20 El Dorado El Dorado | 12. června 2008 v 8:27 | Reagovat

[18] adolf von.erzgebirge: Přemek už má stejně nový job. Bursík mu domluvil vedení Chráněné krajinné obblasti Doupovské hory, která vznikne na ploše Vojenského újezdu Hradiště. Rabas si ale zachoval lásku k domovině, tak to tady nepustí z ruky. Nehledě na to, že je členem určité skupiny lidí a ta tady zůstane (stačí se jen podívat, kdo z chomutovských prominentů se ho zastává). Ale na ty tady také dojde. Kdo drbe lidi po novinách a píše Rabasovi jeho články a dopisy, neměl by zůstat v ústraní.

21 Kamil Kamil | 12. června 2008 v 8:29 | Reagovat

Stejný příspěvek o Chramostovi a Drbohlavovi jsem vložil kolem 6.00 hod. na Harryho blog. Už tam není Harry ho smazal. Začíná mi být jasný kdo Harryho a tu jeho tlupu financuje. Myslel jsem si to od začátku. Větší tragédii, než Chramostu s Drbohlavem na radnici si snad představit nelze. Jeden větší zloděj než druhý. Asi začnu pořádat demonstrace proti těmto lumpům. Harry ty máš teda kámoše.

22 Petr. K. Petr. K. | 12. června 2008 v 11:45 | Reagovat

20...Neeee to snad ne já ho tady nechci, ať si jde žít z našich daní někam jinam i s tou Houfovou. Ale ne TADY.

23 Petr. K. Petr. K. | 12. června 2008 v 11:59 | Reagovat

15… Ještě v Africe nejsou mají tam být koncem měsíce. Jinak p. Rabas je s Houfovou od té doby co s ním otěhotněla a on ji automaticky zaměstnal na plný úvazek do Zooparku. Před tím pracovala jen externě a p. Rabas si všiml jak je pracovitá až když byla v tom. Tak se jim podařilo rozvrátit dvě rodiny a jedno bylo i snad s dítětem. Prostě moc fajn lidi ten Přemek a Iveta co se týká soukromé stránky.

7… Na doklady se nepřijde je to velmi dobře udělané a pěkně přes cestovku vyprané.  Prostě ty dva budou mít měsíc prázdnin zadarmo nebo jen za směšnou částku.

24 Kamil Kamil | 12. června 2008 v 23:14 | Reagovat

To Petr.K. To je opravdu zajímavá informace, kde jsi k ní přišel?

Už jsem o Rabasovi slyšel, že vojede vše co nestačí utéct na strom. O těch dokladech za dovolenou a praní přes cestovní kancelář máš nějaké důkazy? Moc by mě to zajímalo a myslím, že by se to mělo zveřejnit. Fanoušci Rabase alespoň uvidí koho obhajují. Dík Kamil

25 Petr  Točín Petr Točín | E-mail | 13. června 2008 v 0:04 | Reagovat

http://www.peto.cz/galerie/videa/markvart.wmv

26 Luboš Luboš | 13. června 2008 v 0:54 | Reagovat

To Petr Točín: Nezlobte se, ale ty vaše amatérsky natočené reportáže nikoho z nás nezajímají. Trochu na sobe zapracujte, jinak si lidé budou stále myslet, že to je práce nějakého školáka. Možná by jste s tím měl skončit definitivně, ale pokud vám nevadí, že se vaší práci lidi smějí ?? Je to opravdu příšerné.

27 El Dorado El Dorado | 13. června 2008 v 8:58 | Reagovat

[25] Petr Točín: Hlavně že je legrace. Ale ta kvalita je opravdu hrozná, v Hollywoodu neskončíte.

28 Michala Michala | 13. června 2008 v 11:04 | Reagovat

Souhlasím s tím, že i ZOO dnes musí vymýšlet různé kejkle, aby vydělalo zvři na potravu. Nikomu není utajeno, že i v Plzni je se ZOO spojený Dinoparka a nikomu to nevadí, zaplatíš si - jdeš tam, nezaplatíš - nejdeš. To že by bylo více stánků kolem jezera by myslím nezrušilo jeho jedinčný přírodní ráz a schopnost se nezazelenat, když ostatní vody kvetou... Já nevím, co furt proti tomu p. Rabasovi mají?

Současný pronajimatel má celý Kamenčák za 250.000,- ročně a to mu vydělá po zdražení nájemného jeden jediný stánek. Ze všech ostatních bude mít zisk do kapsy a ještě dotaci od města. Tak jednoduché by to asi Rabas neměl, že?

Myslím si svým normálním selským rozumem, že nový správce se tento rok bude ještě krotit, aby na něj moc lidí nenadávalo, ale příští rok se na Kamenčáku stejně všechno zvedne jednou tolik, to už si zdůvodní zdražováním elektřiny, nafty atd.... Ale nájem mu zůstane stejný, takže vydělá víc. Komu asi z toho také plyne zisk? Hmmm...

29 Michala Michala | 13. června 2008 v 11:28 | Reagovat

Silverado nechává odkaz na tuto stránku v návštěvní knize zooparku, abychom si přečetli zase něco hanlivého o p. Rabasovi. Jak ten jeden člověk leží někomu v žaludku.. ?? To je teda div, že?  Normálně se takhle dlouho o kauzách nehovoří... Mám dojem, že Rabas našel díru v trhu, chtěl ji využít, samozřejmě by vyzískal asi i pro sebe, ale i pro ZOO - na a? Vy si myslíte, že jeho plán realizován nebude? Ale bude !! Ne teď a ne Rabasem. Ale třeba za rok někým jiným. Pokud to byl dobrý plán - oni ho ladem ležet nenechají, ale jemu zásluhy a zisk nepřejí, protože se patrně s někým nechtěl šábnout napůl. Takže vzpomeňte si, jaké měl Rabas plány až se za čas začne ZOO a Kamenčák měnit - určitě vám ty změny budou povědomé....

30 J,MALCOVSKÝ J,MALCOVSKÝ | E-mail | 13. června 2008 v 14:23 | Reagovat

re 17 Dan :stebou plně souhlasím,například jakém stavu je budova interny cv nemocnici tím se radní nechlubí Topolánkovi že tam pacientům nosí kárton z krabic pod molitan aby neleželi na kovové konstrukci postele,okna a jakém stavu jsou ,pokoje plné komárů atd. škoda mluvit.

31 El Dorado El Dorado | 13. června 2008 v 15:23 | Reagovat

[28] Michala: Každý, kdo mluví o tom nájemném za Kamencové jezero vychází chybně z toho, že provozovatel jezera nemá žádné náklady. Ty náklady ale existují a jsou vysoké. Město dotovalo KJ každý rok. Výše dotací byla 3 000 000,- Kč. Tyhle peníze bude teď Fojtík muset sehnat jinde. To pro něho nebude lehké, teprve uvidíme, jestli to zvládne. Samozřejmě představuje jezero velkou hodnotu, to ale neznamená, že vydělává jenom peníze a že je Fojtík z toho za vodou. Ty často uváděné ceny za stánky jsou podle mne nerealistické. To nikdo nezaplatí.

[29] Michala: O tom je ten článek. Já Rabasovi nakonec nezazlívám nějaký projekt (o "hypermarket volněho času" ale fakt nestojím). Jde o to, že Rabas si teď s ohledem na svou klientelu hraje na svatouška a jeho chytráci teď buší do Fojtíka, že si dovolil na KJ umístit nafukovací atrakce. To je prostě nejodpornější pokrytectví, jaké jsem kdy v Chomutově zažil. To morální zvracení Rabasovců je neúnosné.

[30] J,MALCOVSKÝ: To se musí určitě vyřešit. Nemocnice je důležitá pro všechny občany. Pánové Rabas, Drbohlav a Kindl ale o ní nemají zájem, takže se teď ve městě řeší Zoopark a Kamencové jezero. To je to, co Rabasovi vytýkám. On se prostě profesně neprosadil. Místo aby se obrátil na soud, pokud mu nějak bylo ublíženo, tak vyvolal ve městě hysterickou atmosféru. Kolik lidí v Chomutově přišlo o nějakého fleka a neštěknul po nich ani pes. Mimochodem Rabase jenom odvolali z jeho funkce ředitele. Zaměstnancem Zooparku zůstal a hnuj by ho nikdo určitě kydat nenechal. Pan poslanec je ale už moc nóbl, teplé místečko by mu bylo chybělo.

32 J,MALCOVSKÝ J,MALCOVSKÝ | E-mail | 13. června 2008 v 23:24 | Reagovat

re 31:NE NÉ to se jen uvolnil hněv nespokojeného lidu.Leden julínkomaty, únor řápkomaty a ostatní zdražování ,tohle začátek konce ods v čechách."kluci El Doráda."

33 El Dorado El Dorado | 15. června 2008 v 8:06 | Reagovat

[32] J,MALCOVSKÝ: Že toho lidu je na vašich demonsracích ale hodně? To už hodně skupin tvrdilo, že jsou tzv. lid. Naposledy to byli členové KSČ a NSDAP.

34 J,MALCOVSKÝ J,MALCOVSKÝ | E-mail | 16. června 2008 v 8:41 | Reagovat

re:proč je tak málo lidí na demonstraci se zeptej organizátorů,já nejsem v žádném sdružení nebo pol.straně.

35 Jana Jana | 16. června 2008 v 11:32 | Reagovat

Minulý týden se na Harryho blogu diskutovalo o tom, jak jsou chudáci zaměstnanci PZOO pověřeným ředitelem utiskováni apod. Chtěla bych se zeptat, zda někdo nevíte, jaký byl důvod udělených výtek? Zcela jistě se nejednalo o žádné klukoviny, to by si Smetana jak ho znám, nedovolil. Obzvlášť ne teď, když na něj tlačí úplně všichni. Prý tam byly nějaké zlodějničky - krmení pro své domácí mazlíčky si někdo bral zcela samozřejmě ze PZOO a byl přistižen apod. Pan Rabas si na svého bývalého kamaráda Smetanu v televizním šotu opět dobře přisadil, je to opravdu křivák ... Nechápu, jak mohou být pracovněprávní záležitosti PZOO řešeny ve veřejnoprávní televizi. Vlastně chápu - to si zařizuje svůj Přemek se svými dlouhými poslaneckými prsty ...

36 Stuart Stuart | E-mail | 16. června 2008 v 17:59 | Reagovat

Vůbec netuším o co jde :o)

37 JirkaCV JirkaCV | Web | 16. června 2008 v 23:32 | Reagovat

2Stuart: ani nemůžete. Je to snůška blábolů.

38 El Dorado El Dorado | 17. června 2008 v 9:07 | Reagovat

[35] Jana: To je chování lidí, kteří nechápou, jak funguje pracovní poměr. Za komoušů drželi zobák a teď dělají bordel, kde to jen jde. To je špatně pochopená demokracie. Je škoda, že je v tom novináři podporují.

[37] JirkaCV: Ten Rabasův projekt je opravdu snůška blábolů. Úplný souhlas.

39 JirkaCV JirkaCV | Web | 17. června 2008 v 14:23 | Reagovat

[38]Eldorádo: Hlavně že vy správně chápete demoracii. Házet špínu na lidi a schovávat se za nickem. Pletete si svobodu projevu a beztrestnou pomluvu. Za komunistů jste pravděpodobně držel zobák i vy (pokud jste ještě netahal kačera), protože ti co ho nedrželi, seděli v base.

Mimochodem, projekt vypadá úplně jinak. To co jste nám tu předhodil v plen, je pohopouhá osnova, kterou se stejně nikdo nezabýval. Vaříte z vody, většina vašich výpotků jsou nesmysly.

40 Silverado Silverado | E-mail | Web | 17. června 2008 v 15:37 | Reagovat

[39]JirkaCV: Špínu házíte především vy a ten váš spolek. 90% lidí na Harryho blogu se schovává za nicky, proč to nekritizujete i tam? Nikdo z žádné vody nevaří, o tom se ve velice krátké době přesvědčíte. Co se týče nesmyslů, myslím že to je především vaše parketa viz. váš blog.

41 El Dorado El Dorado | 17. června 2008 v 17:29 | Reagovat

[39] JirkaCV: Zato Harry, Rabas a spol. kolem sebe hází důkazy. Kolik dokumentů (zaručeně pravých, sám Rabas to potvrdil) zveřejnili oni? Správně, žádný. Ale další ještě příjdou, budu servírovat po kousku.

42 kve70 kve70 | 17. června 2008 v 22:04 | Reagovat

navštivte www.harrypc.blog.cz

je to tam "černé na bílým"

43 JirkaCV JirkaCV | Web | 18. června 2008 v 6:47 | Reagovat

El Dorado: Zatím jste nenaserviroval nic. A myslím, že to tak zůstane. Vyjádření PČR, nebo šéfa NKÚ není nic?

44 kve70 kve70 | 18. června 2008 v 8:30 | Reagovat

navštivte www.harrypc.blog.cz

45 El Dorado El Dorado | 18. června 2008 v 8:53 | Reagovat

[42] kve70: Také návštěvu toho blogu doporučuji. I když s obsahem nesouhlasím, stojí to za to. Pravda je ale tady.

46 Petr  Točín Petr Točín | E-mail | 18. června 2008 v 11:54 | Reagovat

Pravda dle El Doráda :

http://www.meteleskublesku.cz/media/56/snd/21.mp3

47 JirkaCV JirkaCV | Web | 18. června 2008 v 13:17 | Reagovat

[46]Točín: Hlavně, že poznal pravdu :))))))))

48 JirkaCV JirkaCV | Web | 18. června 2008 v 13:32 | Reagovat

2Točín: Teď jste vlastně na to kápnul! El Dorádo je Jára da Cimrman! Návrat génia ve velkém stylu. Jako tenkrát, když bojovnou báseň "Svou pravdu již nebudeme skrývat!" umě ukryl v násadě krumpáče. Poznávám vás, ó veliký ....

49 El Dorado El Dorado | 19. června 2008 v 14:27 | Reagovat

[46] Petr Točín: Pane Točíne, každý ví, že jste jen neslušný opilec, který si na Harrypc dělá reklamu pro svou živnost. Nicméně mne váš zájem o mou osobu těŠí, proto vám věnuji svůj příští článek.

50 Jana Jana | 19. června 2008 v 19:17 | Reagovat

Tak jsem na ČT1 viděla reportáž z dnešní "demonstrace" a nestačila jsem se divit. Demonstraci svou účastí vévodí skalní příslušníci KSČ přetransformovaní do KSČM. Opravdu pěkná sebranka :o(

51 JirkaCV JirkaCV | Web | 19. června 2008 v 22:05 | Reagovat

Milá Jano. To že komunisté dostávají slovo a sbírají body je dílem koalice ODS a ČSSD. Nic víc, nic míň. Jestli chcete, aby tomu tak nebylo, přesvědčte své spolustraníky, aby se začli chovat jinak.

52 Standa Standa | 23. června 2008 v 0:53 | Reagovat

TEN JirkaCV je ale duševní chudák,a nebo vychcandíra co čeká na koryto,CO KDYBY?

53 El Dorado El Dorado | 23. června 2008 v 9:05 | Reagovat

[51] JirkaCV: Takže když komančové lezou na Rabasovi demonstrace a angažují se v jeho hnutí, přičemž jsou očividně vítáni, tak je to chyba ODS a ČSSD? Vy si to děláte opravdu jednoduché.

54 JirkaCV JirkaCV | Web | 24. června 2008 v 6:49 | Reagovat

ElDorado: To je mají z demonstrace vyhodit? Chovat se jako radnice, která práskne dveřma lidem před nosem? Pozvána zastupitelům asi měla začínat: Vážení zastupitelé, teda kromě komoušů ....

ODS/ČSSD na komouše kašle, protože mají pohodlnou většinu.

Nemám čas to rozebírat, musím pracovat, přečtěte si to zde:

http://www.svejkovsky.info/blog/200806/blyskani-na-horsi-casy/

PS: Stando, docela vás lituju.

55 El Dorado El Dorado | 24. června 2008 v 14:06 | Reagovat

[54] JirkaCV: Ten článek je opravdu dobře napsaný, i když se neztotožňuji stoprocentně s jeho obsahem. Každopádně není tak ufňukaný, jako spousta Harryho článků (Harryho jinak jako šikovného protivníka respektuji). Nějaký ten mafián se dá podstrčit každému, Drbohlav je ale prostě těžký kalibr. Já se obávám, že "svúj Přemek" chce opakovat úspěch jistého chlápka z Mostu, jehož chomutovským spojencem Drbohlav je. Na toho chlapa tady také ještě dojde. To by potom mohl být pro celý Chomutov obrovský problém. Harry bude ještě koukat, do čeho se navezl.

56 Bazilišek Bazilišek | 25. června 2008 v 2:08 | Reagovat

Ing.Hartman je skutecny demokrat. Na jeho stranky pise zhruba 12-15 lidi, tedy jeho nekritickych obdivovatelu. Az na male vyjimky je to snuska blabolu, ktere nic nerikaji, ani neresi. Kritici, kteri si dovoli poznamku, ktera se mu nehodi, jsou navzdy vylouceni z diskuze. Stejne se chova i p.Tocin, ktery zase blokuje svoje "reportaze" proti zcela rozumnym otazkam. Zajimalo mne treba, jaky konkretni program ma PRO Chomutov a co, krome zvaneni, mini vlastne se svym hnutim delat. Odpovedi je absolutni zakaz pristupu na jeho blog. Je tak umele vytvarena atmosfera vsestranneho obdivu tohoto individua v celem Chomutove. Velmi Hartmana rozcilila otazka jestli bude primatorem - nasledovala absolutni blokada vsech prispevku. Skutecny demokrat, ovsem nesnasejici kritiku sve osoby !

57 Venca Venca | 26. června 2008 v 17:49 | Reagovat

[56] Bazilišek: Já sice nesouhlasím s Harrym, musím ale v jeho prospěch žíct, že mne například nezablokoval, přestože jsem proti Rabasovcům. Asi mu praskly nervy, když mu kladete tak záludné otázky.:)

58 Bazilišek Bazilišek | 1. července 2008 v 2:40 | Reagovat

To Venca (56) vsadim se o co budete chtit, ze vas take zablokuje, ale pouze tehdy, pokud pujde o Harryho, Tocina nebo o zcela konkretni dotaz co budou delat v nejblizsi dobe v dozorci rade a k cemu potrebuje ty prispevky 365,-KC.

59 AltaDuncan AltaDuncan | E-mail | Web | 10. dubna 2012 v 1:29 | Reagovat

If you want to buy real estate, you would have to receive the <a href="http://goodfinance-blog.com">loans</a>. Furthermore, my brother always utilizes a college loan, which seems to be really rapid.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.